کاکتوس و من

چیه همین امتحان!

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ
باید اعلام کنم که از دوره امتحانات شدیدا متنفرم. البته فقط یه بخش اندکیش مربوط میشه به خود امتحان و امتحان دادن و درس خوندن، یه بخش عظیمیش مربوط میشه به اینکه مجبوری تو دو سه هفته کاملا عادتای زندگیت رو ترک کنی و یه مدل زجرآوری زندگی کنی. قرار بود کلی چیزی بنویسم، از جام جهانی چشمهایت و غیره و غیره. نه تنها ننوشتم که حتی فرصت نکردم وبلاگهایی که دنبال میکنم رو بخونم. 
از امروز تا امتحان بعدی یک هفته فرصت هست. با فراغ بال :)) میتونم دو سه روزی به زندگی عادی برگردم.
  • هلیا استاد

روز نوشت

روزنوشت

نظرات (۳)

  • آسـوکـآ آآ
  • سلام
    یک عدد دانشجوی ارشد بی امتحان هستم که هرشب خواب امتحان میبینه:-|
    پاسخ:
    خوشبحالت. من چرا امتحانام تموم نمیشه :؟ البته خوبیش اینه کلا 3 تا امتحان پراکنده داشتم
  • مهدیه عباسیان
  • امتحان بده و مگو چیست امتحان. ;)
    پایان نامه یه درد بی درمونیه که نمیدونی... زندگی و خود آدم و همه چیز رو میریزه به هم...
    پاسخ:
    آخ آخ نگوو مهدیه از پایان نامه که از الان غم گرفتم. فقط سمینارم رو دفاع کردم. پروپوزال و پایان نامه مونده هنوز :((
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یه عذاب وجدانی هم داره این دوره ها-_-
    پاسخ:
    اره دقیقا. عذاب وجدان محض :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی