کاکتوس و من

پشیمونِ دل‌خسته

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ق.ظ
همیشه منو متعجب میکنه. از بابت قلب بزرگ و عشقی که داره. من گاهی وقتا به شدت بد خلق میشم. مثلا اینکه کاملا روی رفتارم آگاهی دارم اما کنترل درست و حسابی نه. بهتره بگم روی افکارم کنترل درست و حسابی ندارم. و این باعث میشه موقع عصبانیت به شدت بپیچم به حال و روزش. یعنی حرف‌هایی رو بزنم که یا عمیقا بهشون باور ندارم یا هم اینکه نشات گرفته از دسته افکار دیگه‌یی هستش که باعث بدفهمی حرف اصلیم میشه.
خلاصه نزدیک به 3 ساله با این اخلاق من داره کنار میاد و هر بار هم بهتر برخورد میکنه. این باعث میشه اولا خیلی خیلی شرمنده بشم. دوما بترسم. از اینکه تا کی میتونه تحملم کنه؟ سوما خیلی بیشتر از قبل دوسش داشته باشم.
اوضاع پیچیده‌یی رو توضیح دادم توی این چند خط. حتی اگر نفهمیدید اوضاع چیه به چیه، برای عاقبت بخیری همه‌مون دعا کنید. :))
  • هلیا استاد

نظرات (۱)

اوضاع که کاملا روشن و واضح بود، امیدوارم عشقتون به هم روز به روز بیشتر بشه، گاهی این خود ماییم که زیاد راجع به خودمون مته به خشخاش میذاریم، قبول داری؟ تو شاید تو چشم اون آدم اینقدری که خودت ادعا می‌کنی بد اخلاق یا عصبی نباشی.
پاسخ:
این حرف رو کاملا قبول دارم. بارها هم شنیدم
شبیه یه فکر وسواسی بیشتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی