کاکتوس و من

یک بانو یک شهروند نمونه

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ
از صبح نتونستم کمی وقت پیدا کنم که از این مهم بنویسم.
این قضیه مهم این هست که امروز با دوچرخه اومدم سرکار. بعله اینجوریاس. شما دارید وبلاگ خانم محترمی رو می‌خونید که از این به بعد قراره چند روزی در هفته با دوچرخه بیاد سرکار، تا شهر رو پاکیزه نگه داره و سوخت فسیلی رو نسوزونه. جلوی دی اکسید کربن وارده به هوا رو بگیره و با معضلات اجتماعی دوچرخه سواری بانوان مقابله کنه. اونم چطوری با فرهنگسازی. اینجوریاس.
بنده در حال حاضر باد به غبغب انداخته‌م و در بوق کرنا میخواهم جار بزنم که بالاخره تونستم. توان مقابله اجتماعیش رو که تماما پیدا کردم. میمونه توان جسمانیش که امیدوارم با این دو ماه پیگیر ورزش کردن اخیرم که در ادامه هم خواهم انجام داد ( :))) ) پیدا کنم. چه جمله‌یی شد. در صورتی که تصادف نکنم، تا زمانی که توان دارم من رو در حال رکاب زدن خواهید دید.

#از_خودمون_شروع_کنیم

نظرات (۶)

تبریک به پیشگام
این پست حالم رو خوب کرد :))
پاسخ:
مچکرم
چقدر عالی که حالت رو خوب کرد :)
عهههه :-)) عیول :-))
میدونی فردا روز جهانی دوچرخه سواریه؟!
لینک
پاسخ:
نههه نمیدونستم
در آرزوی جا افتادن فرهنگ دوچرخه سواری میمیرم اما :))
از چند جهت این حرکت قابل ستایشه. اول اینکه ورزش برای خانم‌ها خیلی مهمه. و این چیزیه که متأسفانه توی جامعه ما کمترین اهمیتی بهش داده میشه. از همون دوران مدرسه بگیر بیا تا خود جامعه. دو اینکه فرهنگ دوچرخه‌سواری باید جا بیفته. و امیدوارم روزی برسه که فقط ما پیرمردا نباشیم که سوار دوچرخه بالا پایین میریم. بلکه جوونا هم سوار دوچرخه بشن. :)
پاسخ:
ممنونم خیلی. امیدوارم مداوم بمونم
من هرچقدر صبر کردم تا ببینم همه چیز برای دوچرخه سواری فراهم شده، دیدم نه نمیشه! بالاخره باید یه گروهی وجود داشته باشن تا دیده بشه نیازهاشون. این روزا زیاد دوچرخه سوار میبینم تو شهرمون (دقت هم زیاد میکنم) اما بیشتر حالت تفریحی داره. امیدوارم صبحا و یا کلا موقع کار داشتم هم دوچرخه بشه وسیله انتخابی :)
  • آسـوکـآ آآ
  • به به به تو
    پاسخ:
    ممنونم از تو ^_^
    دوچرخه سواری بلد نیستم 😢😭
    کار فوق العاده ای انجام می دید.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    تابستون نزدیکه. زمان خوبیه برای یاد گرفتن. خیلی لذت داره
    ممنونم :)
    قابل تقدیر و ستایش(:

    دوچرخه سواری خانم‌ها چون تو محل ما یه چیز مرسومیه، هیچ وقت آه و فغان‌های فمنیستی در این حیطه برام موضوعیت خاصی نداشته، و همیشه با خودم می‌گفتم خب مگه ما تو کدوم کشوریم؟ شما هم همینطوری سوار شید دیگه، تا جا بیفته. راستش الان بیشتر به این نتیجه رسیدم که درست فکر میکردم :دی
    موفق باشی، خط شکن(:
    پاسخ:
    آره دیگه باید خود آدم یه کار کنه وگرنه هیچی اتفاق نمیافته
    البته تو خیابون شاید زیاد باشه ولی یکم سرکار رفتن مرسوم نیست :))

    ممنون ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی