کاکتوس و من

من مظهر امید بودم

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ق.ظ

اینکه یک جوان 23 ساله، در زمان اوج فعالیت و انرژی و خلاقیتش، هیچ انگیزه‌ایی برای کار کردن نداشته باشد و آینده را چیزی جز تباهی نداند چیز عجیبی نیست؟ نه؟ 
متاسفانه عجیب نیست. که همه ما به نوعی به آن دچاریم و من به این ناامیدی رسیده‌ام. ناامیدی از اینکه سنم، سن ریشه کردن است. از طرفی دارم ریشه می‌کنم و زندگی می‌سازم و ریشه‌هایم در حال خشک شدن از طرف دیگر. که نه منی باقی بماند و نه ریشه‌یی. شما چطور در این اوضاع دوام می‌اورید؟ بگویید تا کمی آرام بگیرم.

  • هلیا استاد

روز نوشت

گلایه نوشت

نظرات (۵)

سلام
بله وقتی هدف گذاریم درست نبوده این طوری شدم الان تلاش درست هدف گذاری کنم.
پاسخ:
درسته هدف‌گذاری اشتباه خیلی وقتا دلیل این اتفاق ه. اما همیشه نه
سعیی میکنم هدفم رو ارزیابی کنم. ممنون
  • مصطفا موسوی
  • منتظرم بقیه کامنت بذارن بخونم ببینم چطوری دووم میارن!
    پاسخ:
    کامنت دکتر میم همیشه به اندازه 10 نفر تجربه و بار معنایی داره :) بخونین
    خودمم منتظر کامنتام. که متاسفانه کم بود :))
    عرف اینطوریه که تا ۳۵ سالگی وقت داری ریشه بزنی و تکلیف خط و مسیرتو مشخص کنی. 
    الان که تو بهترین سن برای آزمون و خطا و تست و تجربه و امید و ناامیدی رو داری ... اوضاع مملکتو بیخیال ،، همه جای دنیا کم و بیش با مملکت و نظامشون از این مشکلات دارن. اول و آخرش باید آدم خودش دستشو بذاره روی زانوش و بلند شه :-) اگه به غر زدن باشه، من اوووونقققددددرررررر غرررر غررر توی دلم هسسست :-))
    راه بعدی اینکه، یه سر پاشین بیاین تهران :-)
    پاسخ:
    آخه واقعا نمیشه شرایط اقتصادی رو جدا کرد. واقعا روی هر کاری که داریم انجام میدیم اثیر گذاشته و حتی یکی از کارایی که کلی بهم انرژی میداد رو کلا کنسل کرد این جریانات دلاری 
    اونکه آره من تا 35/40 سالگی قطعا کلی جوون میمونم روحی :)) ولی تو این برهه خیلی امیدم پایین برای تو ایران زیست کردن
    تهران میام به زووودی چند روزی بمونم ^_^ منتظر اتمام کلاس و امتحاناتم
    با خط آخر کامنت دکتر میم موافقم :دی
    پاسخ:
    ^_^ زود زود میام
    shayad hmin jomle k 'zendegi arzesheho dare k vasash bejangim' moharreke khubi bashe
    chon vaghan arzeshesho dare
    hnuz donya zibaee hae khasse khodesho dare k ma nadidim
    hnuz mishe ahdafi por az hayajan ru b rue khodemun bzarim
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی