کاکتوس و من

دلِ پُر

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ق.ظ

از اینکه یک نفر بخواهد افکارم را، نوع زندگی کردنم را تغییر دهد سخت عصبی میشوم. نه اینکه نظر بدهد یا صرفا عقیده اش را بیان کند نه، تصمیم دارد مثلا اگر عاشق رنگ سیاهم، توی مغز من فرو کند که: "نه من دیده ام آن یک بار چطور با عشق به رنگ سفید نگاه میکردی."

جمع کنید! بس کنید این کارها را. یعنی بروید سفره دامتان را جای دیگری پهن کنید. کسانی که توی زندگی من نقشی ندارند و به آنها جایگاه نداده ام حق ندارند اظهار وجود کنند. من همینم که هستم، با تمام ویژگی های بد و خوب. 

این چه رسم بدیست که تا وقتی به یکدیگر می رسیم به جای آنکه او را همان طور که هست دوست بداریم و یا دوستی کنیم، شروع میکنیم به تغییر رفتارهایش باب میل خودمان.

بعد گله هم می کنند چرا عاشق تنهایی هستی. خب اگر این حریم تنهایی را نداشتم که باید هر روز، صد بار جان می دادم!

  • هلیا استاد

روز نوشت

نظرات (۷)

in hmishegie aya?mnzurm ine bazi vaghta ye adamaee tu zendegie kasi vared nmishn o jolo nmian vli dustan.b andaze ye dust darn va miiiiikhan k komk konn.una am hich haghi ndarn?
پاسخ:
چرا قطعا اگر خودم این اجازه رو بدم چرا، اما خب به این مرحله از دوستی رسیدن خیلی سریع اتفاق نمیفته. یا شاید هم اصلا همچین کسی وجود نداشته باشه. اما در کل این کار آزار دهنده است برام.
b nazaretun behtar nis az in harkate baqie vase tarze fekreshun nesbat b khodemun va hatta shenakhte una estefade konim o azyat nshim?
پاسخ:
خب قطعا کسانی هستند که اهمیت نداره طرز فکرشون. اگر قرار باشه به طرز فکر هر کسی که دور و اطرافمون هست اهمیت بدیم باید هر روز چهره عوض کنیم.
albate ahammiyat dadn fek konm yekm manish ba tasir paziroftn frq dare
پاسخ:
با شروع اهمیت پیدا کردن یک شخص تو زندگی، تاثیر پذیری هم شروع میشه.. 
va nahve va mizan e tasir paziri kaaaaaaaamln daste khode adame
پاسخ:
نه من مخالف این داستانم. من معتقدم به اینکه نوع آدمایی که بیشتر از یه زمان خاص باهاشون وقت میگذرونیم حتی غیرمستقیم و نا خوداگاه تاثیر میذارن رو ما
kho adm bas inghad ghodrat dashte bashe k btune unaro kontrol kone dg
age gharar bashe fqt b ye edde e khas mese dustan o ashnayan ahammiyat bedim fekremun khyliiiiiii mahdud mishe
پاسخ:
فکر کنم منظور من رو متوجه نشدید. این بحث کاملا روانشناسی هستش که افراد نزدیک به شما قطعا تاثیر میذارن روی اخلاقیات و خصوصیات و علایق شما.
من که نگفتم بسط بشینه آدم تو خونه و خودش رو محدود کنه :)
mn bahsam ru jomle avale javabetune
k albte dorostm has
vali chon doroste yekm ru nerve

پاسخ:
من عذرخواهم، قطعا منظور بدی نداشتم
ey vaaaaay naaaaaaaa mn assssssssln mnzurm in nbud k shoma mnzure badi dashtin
mn goftm harfetun kamln doroste
va chon in ye haghighate o bas ghbulesh krd ru nerve
bbkhshid age bad goftm harfmo
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی