کاکتوس و من

توافقنامه

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ق.ظ

خیلی وقته عاشقانه کمتر می‌نویسم. بنا به دلایل مختلفی که یکشون تصورات خودم از سلیقه خواننده هاست. آره میدونم که اشتباه هست داشتن همچین تصوری، اما خب نمیشه نداشت. درسته یک نویسنده باید روش خودش رو داشته باشه، برای خودش و از وجودش بنویسه تا خواننده رو جذب کنه، باز هم نمیشه حس مسئولیتی در برابر خستگی کسی که تو رو میخونه نادیده گرفت. گاهی یکی از دوستان خوبم مهدیه، میگه مثل قدیما بنویس. با دلت بنویس و از عاشقانه‌های زندگی بگو. که من میترسم کسی حوصله خوندنش رو نداشته باشه این وسط! خلاصه که اگر حوصله ندارید، ناراحت نمیشم نخونید! اینجوری خیالم راحت‌تره که قبلش باهاتون توافق کردم. :))

  • هلیا استاد

نظرات (۴)

عاشقانه نوشت ها بشدت خوندین:-)
پاسخ:
من مردم از خوشحالی *_*
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خب کسی دوست نداشته باشه نمی‌خونه. تو چرا خودت رو اذیت می‌کنی؟ :-)
    پاسخ:
    اره دیگه یه جوری باید بره تو کله م حورا :)))
  • مهدیه عباسیان
  • تو بنویس من یا دوست دارم یا راه دوست داشتنش رو پیدا میکنم... :)
    پاسخ:
    مرسی از محبتت مهدیه :) دوست نادیده دوست داشتنی
  • مهدیه نیک مهر
  • چی به از این دختر😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی