کاکتوس و من

روز چپ دست و قرتی بازی

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ق.ظ

امروز 13 آگست و روز جهانی چپ دست‌هاست. اینکه بخوای به چپ دست بودن افتخار کنی و خودت رو باهوش‌تر بدونی که بحث کاملا رد شده‌ای هست از نظر من. حتی اگر که دلایل علمی ثابتش کرده باشن، دلیلی نداره که بخوای به چیزی که ذاتی داری افتخار کنی. اون چه که کسب می‌کنیم شاید جای بالیدن داشته باشه و نه بیشتر.
اما خب میشه از سختی‌هایی که ما تحمل می‌کنیم نوشت. اینکه نه تو محیط تحصیلی و نه بعد از اون تو محل کار، چیزی برای چپ دست‌ها به عنوان امکانات جداگانه وجود نداره. امکانات ساده‌یی مثل صندلی. خودم یادم میاد سر کنکور کارشناسی با اینکه قید کرده بودم چپ دستم بهم صندلی ندادن. چون تو حوزه صندلی کم آورده بودن! و تعداد بسیار زیادی امتحان تو دوره دانشگاه که زمان زیادی رو مجبور بودم یک طرفه بشینم و تا دو روز کمر درد و گردن درد باشم.

از اون جایی که عادت کردم نکات مثبت هر جیزی رو ببینم، باید عنوان کنم که خیلی خوشحالم حداقل تو دوره‌ای زیست می‌کنم که چپ دست بودن ننگ به حساب نمیاد! واقعا چطور ممکنه آخه؟ بچه رو مجبور میکردن با دست راست بنویسه! به زور!


آخ از همکار رو اعصابب که نمیذاره درست تمرکز کنی! هی حرف می‌زنه! همکار اگر گذرت به اینجا خورد و خوندی، بدون که جزو بهترین رفیق‌هام به حساب میای که بعدا همکار شدیم. خیلی بد شدی، کاش بدونی دوستی‌ها خیلی ارزشمندن. به هر قیمتی حاضر نباش که دلخورمون کنی. حتی شوخی! (این‌که سر کار و در تایم اداری وبلاگ‌نویسی می‌کنم کار درستی نیست. میدونم. ولی خب کار دیگه‌یی برای انجام دادن نیست تو این لحظه)

  • هلیا استاد

نظرات (۳)

  • پریسا سادات ..
  • سلام منم چپ دستم!
    آره کلا به فکر چپ دست ها نیستن تنها کاری که می تونیم بکنیم همینه که بگیم ما چپ دستا باهوشیم خخخخخ الکی!
    موفق باشید!
    پاسخ:
    آره از اون لحاظ که به خودمون اطمینان و اعتماد به نفس بدیم خوبه :)))
    شما هم همینطور
    از صبح دارم پست چپ دست‌ها رو می‌خونم. ولی خب قدیمیا اصرار داشتن که کارایی مثل خوردن و اینا رو با دست راست باید انجام داد. شاید چون بعضی دستورای دینی رو با دست چپ انجام می‌دادن. دلیل دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه. :)
    پاسخ:
    :)) دقیقا موقع نوشتنش داشتم به اونایی فکر میکردم که مجبورن هزارتا نوشته و پست درباره چپ دستا بخونن. بابتش عذر میخوام :)
    خلاصه هرچی بوده بهتر که نیست الان این رسومات بی استفاده
    سلام 
    خدا قوت ای چپ دست
    ای  باهوش 
    ای باعث افتخار 
    واقعنم یه سختیهای داره 
    ولی از اون جایی که مسئولین بیشتر راست دستن اهمیتی نمیدن 
    من از تو و همه چپ دستا معذرت میخوام 
    اون کله پوکا فقط به فکر خودشونن 
    منم تو اداره وبلاگ نویسی میکنم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی