کاکتوس و من

دِ پیکچرز استوری

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ب.ظ

قصد کردم که دوباره بنویسم، به وبلاگم جان بدهم که خب تا حدودی سر قولم با خودم ماندم. درست است کیفیت مطلوب و حتی نزدیک به خوب ندارد نوشته هایم، اما از نظر کمیت به تعداد نوشته یی که میخواستم دست یافتم. یعنی میخواهم بگویم من اگر قولی به خودم بدهم حتما پای آن میمانم. 

حالا هم با خودم عهد کرده م دوباره عکس نوشت را شروع کنم. حقیقتا اینکه متانت دوره های عکس نوشتش را توی همان آموزشگاه نویسندگی شروع کرده ست، جرقه یی شد برای میلم برای عکس نویسی. مثل همان روال قدیم. نوشتن داستان عکس ها. برای عکس هایی که خودم نگرفتمشان، دوباره به همان دوستان همیشگی م پیام دادم تا برایم عکسهایشان را بفرستند. شما هم اگر عکاسی میکنید یا عکسی با نام و نشان از عکاسش داشتید که میشود به روحش دمید، برایم حتما ارسال کنید.

این هم از آدرس ایمیل

helia.ostad@gmail.com

  • هلیا استاد

نظرات (۲)

سر قول ماندن فوق العاده ست
ان شاءالله که موفق باشید
پاسخ:
سر قول ماندن روح آدم رو جلا میده
سلام
چه کار خوبی
ولی چرا بفرستیم؟
پاسخ:
سلام :) برای عکس ها مینویسم و روی ولاگم میذارم
قبل تر ها انجامش میدادم
عکس نوشت با کپشن های عکس اینستایی فرق میکنه به نظرم شان و منزلت عکس رو پایین نمیاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی