کاکتوس و من

حسرتِ جاده‌ها

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

همیشه ادعا کرده‌ام قبل از انجام یک کاری انقدر درباره ش فکر میکنم و مصمم تصمیمی را میگیرم که هیچوقت پشیمان نشوم از انجامش. یعنی یا تصمیمی را نمی‌گیرم یا اگر گرفتم با خودم عهد می‌کنم جایی برای پشیمانی نباید بماند. 

تا حد زیادی هم این ادعایم را در واقعیت زندگیم میبینم اما پیش می‌اید لحظه‌هایی که عجیب حسرت میخورم و چند روز پیش، در یک لحظه‌یی عجیب حسرت خوردم. آهی از سر دلم بلند شد که قدرت تخریبی زیادی داشت.
خیلی دلم خواست درباره‌ش بنویسم اما هر چه فکر کردم چیزی جز سکوت نداشتم و چند قطره‌یی اشک.

  • هلیا استاد

نظرات (۲)

واقعاً سخته
ان شاءالله حال دلتون خوب شه
پاسخ:
مچکرمم :) 
همه‌مون اشتباهاتی داشتیم و داریم که درصد خطاش رو درست برآورد نکردیم. گاهی اجتناب‌ناپذیره... آخرین درسِ فروردین بوده. و چون می‌گذرد، غم مخور :)
پاسخ:
آره احتمالا، البته اشتباهی بوده در گذشته ک الان دارم میبینمش
آره اخ که این گذشتن یه وقتایی چقدر دلنشین ه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی