کاکتوس و من

خطر! نوشته حوصله سر بر برای آقایان

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ

تا حالا از حس خوب خرید کردن ننوشتم. آخه اصلا ارزش نوشتن نداره و همیشه خرید کردن برای من کار آسونی هستش. یعنی میرم تو مغازه، اولین چیزی که خوشم بیاد رو با چونه زدن زیاد میخرم با کمترین قیمت ممکن. فکر نمیکنم برای خرید چیزی بیشتر از دو سه روز رفته باشم بیرون. اونم فقط برای یک مورد خاص بوده! وگرنه خرید خودم که باشه، قطعا اولین روزی که برم، اولین چیزی که بپسندم رو فوری میخرم. خب چرا شبیه بقیه زنا نیستم؟ خب راستش نمیدونم. البته نباید بگم که شبیه بقیه هم نیستم، چون منم قطعا از خرید کردن لذت میبرم اما فقط یه کوچولو حوصله ندارم :))

امروز رفتم و خرید کردم. تنهایی، خلوت، بعد از یک روز پر مشغله، خریدِ تماما خرج شده از درآمد شخصی، شامل هدیه هایی برای مامان و امیرعلی و کلی خرید از چیزایی که آدم دوس داره برای خودش بخره. مثل انگشتر ظریف با گل صورتی!! آره من! صورتی ^_^

هیچوقت فکر نمیکردم از خرید کردن بشه نوشت! شما هم احتمالا فکر نمیکردین. دیدین شد. اما خب اینکه چی نوشته شده دیگ بماند :))

  • هلیا استاد

نظرات (۳)

  • محمد جاویدی
  • سلام و خدا قوت دوست عزیز
    چه کرده ای دیگر
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • مهدیه نیک مهر
  • یه فکری به ذهنم رسید بیا موضوع پیش پا افتاده پیدا کنیم براش بنویسیم. هرچه پیش پا افتاده تر بهتر. اینجوری مجبور میشیم از تخیل و احساس و پیاز داغ استفاده کنیم. موضوع ساده باعث میشه آدم از خودش بیشتر  کار بکشه.
    پاسخ:
    فکر خوبیه ها. فکر کنم جالب بشه نوشتن درباره چیزای بی ارزش
  • فـاطمـه نـظری
  • اون خرید هایی که تو ذهنت میدونی چین و مشخصن (مثلا فلان نوع شلوار و این رنگ و این مدل لباس) لذت بخشه ولی در کل خرید اذیت کننده س -_-
    من خودم اصلا خوشم نمیاد. فقط خرید کتاب رو دوست دارم :)) زیاااااد :)
    پاسخ:
    موافقم. و همچنین وقتایی که به قصد خرید میری اما خیلی محدودیت نمیذاری هم خوبه. میشه زود سر و تهش رو هم آورد :))
    کتاب که کلا مستثناس، باید بری چادر بزنی تو کتاب فروشی :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی