کاکتوس و من

روزهای جدایی از دانش‌گاه

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ
چیزی که این روزها به هیچ عنوان واضح نیست حال روحی پر فراز و نشیب و سینوسی من هست. چیزی که خود آدم بدونه و راه حل درمان رو هم بلد باشه و بدترین نوع و کم علاج‌ترین نوع بیماری هست. چون میدونی و اون کسی که تصمیم گرفته چیزی درست نشه خودت هستی.
همیشه از تکراری شدن، به کلیشه پیوستن، شبیه بقیه شدن از بزرگترین رنج‌ها بوده برام و سعی کردم خودم رو از این قاعده دور نگه دارم. شاید نه به طور کامل اما به میزان زیادی خودم رو موفق میدونم. حداقل وقتی از خودم و از وضعیتم خوشحالم میدونم که به اون خواسته همیشگیم نزدیک موندم. روزهای آخر دانشگاه هست و امیدوارم این حس عجیب و گند هر چه زودتر از من دور بشه و بتونم به خودم ثابت کنم که حتی اگر وارد دنیای جدید کار و زندگی و جان کندن برای زیستن هم بشم باز هم همین‌طور باقی میمونم.
این روزها نوعی درگیری ذهنی با خودش داره که بارها موقع فارغ التحصیلی دوستام دیده بودم و بارها کمکشون کرده بودم که این بحران رو پشت سر بذارن. حیف که حتی کلمه‌ایی از حرفای خودم رو یادم نمیاد. کاش یکی از همونا بیاد نصیحتم کنه! 
  • هلیا استاد

روزنوشت

نظرات (۴)

in k yeki az hmuna biad nasihat kone k baz khodesh clishe as. shayad vaghteshe khode shoma dast b kare taze e bznin o in ravie ro avaz konin. shayad hme mahaee k darim in hes o in ruz haro poshte sar mizarim bayad in sharayet ro avaz konim juri k in hesse bad b bhtrin ruzhae in 4 sal tabdil she
پاسخ:
این یک روال طبیعی هست. کلیشه رفتاری که من نوعی نشون میدم بوجود میاره. البته اینجا فرقش با کلیشه اینه ک من کاملا میدونم ولی نمیخوام این بحران خیلی راحت از سرم رد بشه. یه جورایی از غذاب کشیدنش لذت هم میبرم 
امان از این حال های سینوسی ... کلافه کننده ست واقعا
پاسخ:
خیلی... توضیحش از تحملش سخت تر حتی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تجربه ای ندارم که حرفی بزنم ولی به روزهای خوبی که درآینده میتونی بسازی فکر کن!
    پاسخ:
    یکم بزرگ شدن از نظر عددی و سنی سخته :) امیدوارم بتونم از پسش بر بیام
  • نارِن° جی
  • وای وااای وااااای بر بحران پس از فارغ التحصیلی
    + نامبرده وااااقعا شرمنده اس از اینکه بجای دلداری و این صحبتا فقط اینو گفت! ولی دست خودش نبود، از ته دلش براومد!
    پاسخ:
    همین که یک نفر درک کنه آدم رو خییییلی خوبه به تنهایی :((
    نامبرده بسیار عزیز است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی