کاکتوس و من

تنفرهای الکی-دخترونه

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ

میگم من از خوندن کتابایی که همه میخونن بدم میاد. اونایی که کلی تبلیغات میاد پشتش و عامه پسندن. مثل کتابای جوجو مویز. حالا من که نخوندم ولی مطمئنم عامه پسندن. مخصوصا همون دو تا که من پیش از او و فلان و بهمان عه.

گفت پس چرا ملت عشق رو خوندی؟ 

گفتم اون موقعی بود که هنوز اولش بود. چون دوستم خونده بود.

گفت نخیر یادمه. خودم خریدم برات، باهم تو کتابفروشی بودیم گفتی این کتاب خیلی تبلیغاتشو دیدم، خیلی دوس دارم بخونمش.

گفتم چیه چته چرا دعوا راه میندازی؟ :))

میگه :)) خره من که چیزی نگفتم. دختر خوبیه اینقد ازش متنفر نباش. 

  • هلیا استاد

نظرات (۴)

منم لج میکنم!
کتابایی که یهو مد میشه و همه میخونن رو اصلا نمیخونم 
یادمه راز داوینچی رو هرچی تعریف کردن، نخوندم ⁦:-D⁩
پاسخ:
من تو مد و لباس پوشیدنمم همینجوریم :))
اصلش همینه 
زمان شما چه همه چی سطح بالا بوده :دی
منم لج میکنم. :D شاید بعد از اینکه هیاهو و تب ُ تابش خوابید کتاب مذکور رو بخونم.
پاسخ:
آره اینم جالبه بعدش بخونه آدم :))
  • فـاطمـه نـظری
  • اگه واقعا از عامه پسند ها خوشت نمیاد، اصلا من پیش از تو و اینارو نخون -___-
    آقا من خوندم ولى مثل چیییى پشیمونم که براش وقت گذاشتم :|
    پاسخ:
    واقعا؟ 
    دم شما گرم که نظرت رو گفتی، چون احتمالا منم خوشم نمیاد
    و سپاس که از الان از هدر رفتن وقتم جلوگیری کردی ^_^
  • مهدیه عباسیان
  • به شدت موافقم...
    من از هرآنچه که عنوان پرفروش رو داشته باشه گریزانم. و با کتاب " دختری در قطار" به این قطعیت رسیدم...
    پاسخ:
    واقعا میشه درباره ش بحث کرد و با قطعیت فواید نخوندنش رو بحث کرد. خودمم گاهی ممکنه کتابای سطح پایین تر بخونم اما خب خوب نیست این. حیف زمان ارزشمندمون ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی