کاکتوس و من

روزبه ما را به خاطر خواهد آورد

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ
آنقدر خالصانه مورد علاقه‌هایش را دوست دارد که دل آدم از نگاه کردن به رابطه‌اش با اطرافیانش سیر نمی‌شود. از گوشی تلفن، لباس‌ها و کار بگیر تا شاعر مورد علاقه‌اش. نه آن‌که در بند و اسیر مادیات باشد. اگر دل به چیزی یا کاری یا شخصی بدهد تمام وجودش را می‌گذارد به پای آن. قبول این نوع اخلاق کمی برایم غریب بود. اما دیروز، وقتی در جشن امضای کتاب روزبه بمانی در شهر کتاب بودیم، وقتی بلند فریاد کشید: آقای بمانی سوال دارم. من عاشقتونم، بگین بهم باید چیکار کنم؟
راستش همان لحظه، میان همهمه و جمع، دلم گرم شد. گرم آن شد که وقتی خواسته‌ایی را می‌طلبد، دست نمی‌کشد حتی اگر همه‌ی عالم بگویند آخر این هم شد صدا؟ باز هم مهدی می‌شود پلی لیست همیشگی‌اش.
علاقه‌‌ها از رابطه‌ها جداست. یعنی همیشه گفته‌ام دو عاشق، نیازی به سلیقه یکسان ندارند. نیاز به احترام به سلایق همدیگر دارند. لازم هم نیست آهنگ مورد علاقه‌اش بشود محبوب شما. فقط کافی ست وقتی دارد به کلمات محبوبش گوش جان میسپارد بخواهید که با آرامش به تماشایش بنشینید.
  • هلیا استاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی