کاکتوس و من

صداقت محض شکست خورد؟!!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

چندی بود عزمم را جزم کرده بودم صادق محض باشم. یک عاشقِ صادق. خرسند از تصمیم بسیار فهیمانه ام (!) و راستش را بخواهی نسبتا سرشار از لذت شروع کردم به زندگی با قوانین جدید. 

همیشه یکی از افتخاراتم این بود که تا حد امکان از دروغ پرهیز میکردم. نه این که بگویم دروغ گو نبودم، خب امامزاده معصوم نیستم که، آدم یک وقت هایی، یعنی خیلی وقت ها برای دلخوشی هم که شده دروغ می گوید. اما فقط از بی مورد هایش اجتناب می کردم. 

ولی میدانی، دروغ نگفتن با صادق محض بودن بحثش جداست. یک جورایی هم راه افتاده بودم! یاد گرفته بودم کم کم بگذارمش کنار دوز و کلک ناخودآگاه لعنتی را. توی عمق نقش واقعی خودم فرو رفته بودم. درست همان حوالیِ دست و پنجه نرم کردن با تصمیمِ شاخ و غولم بودم که

من دو رو خطاب شدم. بگویی نگویی دلم شکست. 

اصلا گیج و مبهوت مانده بودم. من؟ منی که نهایت تلاش را بکار گرفته ام. خواستم بگویم آن طورها که تو فکر میکنی نیست، اشتباه میکنی، صبر کن دفاعیه ام را بخوانم..

اما سکوت کردم. کسی که بخواهدم یک روز خودش می فهمد. میدانی؟ اگر نفهمید هم مهم نیست. 

  • هلیا استاد

نظرات (۳)

مطالب خوبی دارید خوشم اومد واقعا مطالبی جالبی دارید. ممنون میشم از سایت من بازدید کنید.

اگه خواستین تو سایت تبادل لینک نیز می کنیم.

  • آبجی خانوم
  • صداقت محض اگه به معنی این باشه که دروغ نگیم خیلی خوبه ولی اگه به معنی این باشه که همه راست ها رو بگیم ، نه . چون خیلی ها جنبه شنیدن همه چیز رو ندارن.
    پاسخ:
    اون که البته. درسته
    اما منظور ی جورایی بدون نقش بازی کردن و خود واقعی بودنه
    hmishe ye taqire bozorg baes mishe tavajjohe hme b adm jalb bshe
    khob mosallmn dar in beyn khylia ye chizaee shnide mishe k aaage b guyandash deqqt koni mibini fqt harrrrrrf mizne o fekri tu kalamesh nis.
    b qole khodet bayad sokot krd ta unaee k na faqt tavajjoh balke bet fekr mikonn...b tak tak e karat una bemunn bahat.ta bshe kasaee k doretan o tafkik krd.
    har chnd vght ye bar ye taqir e injuri lazeme 
    (jomle akharet khyliiiiiiii khub bud) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی