کاکتوس و من

خانوم پ الف لنگه نداره

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

خانوم پ الف از آن دسته آدم هایی است که وقتی کنارش مینشینی، نمیفهمی عقربه های ساعت چگونه به جلو قدم می گذارند. منظورم این است، نوعی احساس آرامش داری. مثلا دوست داری ساکت بنشینی تماشایش کنی. بدون آنکه حرفی به زبان بیاوری، خودش حدس میزند دلت میخواهد چه چیزی بشنوی. یا که حتی چیزی هم نگوید تو میفهمی که چه میخواهد از پسِ چشمان عسلی اش به تو بفهماند. میداند چگونه بدون لمس دست هایت، نوازشت دهد. یک جوری به حرف هایت گوش می دهد انگار که تن صدایت، شاهکاری از سمفونی های شوپن است و شگفت زده می شود.

خانوم پ الف انگار یک چیزهایی درونش دارد که دقیقا همان ها را من هم دارم. چیزی شبیه چرخ دنده! چرخ دنده هایی که وقتی کنار هم قرارشان میدهی، گویی برای هم ساخته شده اند. غافگیرکننده نیست شبیه یک نفر نباشی اما کاملا شباهت داشته باشید.

از آن مدل گوشه گیرهایی است که کسی نمیفهمد چقدر از تنهایی و از خودش لذت میبرد، در عین حال میتوانی با اصلِ داستانِ وجودش همزاد پنداری کنی. پ الف به سبک خودش دوستی می کند. به سبک پارچه های گلدار، پر از رنگ و لعاب اما ساده. گرم.

من که خوشحالم لازم نیست چفت دهانم را در کنارش، سفت کنم. افکارم او را نمی گزد. انگار که ماده ضد گزیدگی دارد در بدنش. 

  • هلیا استاد

نظرات (۲)

چیزی شبیه چرخ دنده ... 
هیجان انگیز ترین اتفاق دنیا که می‌تواند افتادنش موهبتی باشد وصف نشدنی، وجود دوستی در کنار ادم است ، دوستی که در شباهت به تو از هیچ چیز دریغ نکرده  :)
پاسخ:
به معنای واژه عزیزی اذر دخت ^_^
همین خانم پ خود وجودیشو اگه یه روزی بهتون نشون بده همه حرفاتونو پس میگیرید . اینو یادتون باشه :)
پاسخ:
خود وجودی همه آدم ها برای خودشون باید بمونه، به من یا هیچ کسی هم ربطی نداره. ترجیح میدم خوش بین باشم به همه آدم ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی