کاکتوس و من

امان از کوه! امان از کوه لباس!

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ
گفته بودم که کوه را برای خودش دوست دارم. فقط و فقط برای خودش، نه آن‌که کوه سرشار از خاطره‌هایی تلخ و شیرین باشد و به سمتش کشیده شوم. مخصوصا کوه‌های همسایه‌ی شهر. امروز هم تو گفتی که کوه به ما این امکان را می‌دهد که به هیچ فکر کنیم. راست میگفتی، هیچ مطلقی که تابحال نتوانسته‌ام با تمرکز به آن دست پیدا کنم، تنها در تماشای هیاهوی شهر، به گوشه‌ایی از مغزم رسوخ می‌کند و بعد انگار نه غمی دارم و نه دردی. نه آینده‌ایی که نگرانش باشم و نه فکری که حتی بخواهم غم آن را داشته باشم. توی این دیار که یافتن، بیشترین ارزش را دارد خود را باید یافت. و بعد آرامشی به وسعت یک شهر را زیر پاهایت مزه مزه کنی.
راستش سرشار از نوشتم. از گفتن. گفتن کلماتی که صدای کر کننده‌شان را تنها می‌شود در سکوت جملاتی نوشته شده شنید. تا این حد که، میان اسباب‌های اتاق، بساط لپ تاپ را چیده‌ام و می‌نویسم. به دنبال ذره‌ایی راه فرار از دنیای آدم‌ها که بتوان با خیالی آسوده در دریای واژه‌ها غوطه‌ور شد.


  • هلیا استاد

نظرات (۵)

از سر شب سخت گیر کرده بودم... درگیر و قفل...
گفتی کوه :-)
آره :-) پنجشنبه میرم کوه، جمعه هم میرم کوه. چرا به فکرم نرسیده بود؟! ده روز میشه که کوه نرفتم. که آرامششو ندیدم . ده روزه راحت و ساکت و بیفکر نبودم :-)
ممنون :-)
پاسخ:
کوه دواست اصلا. برید برید و سلام ما رو هم به کوه های دیارتون بفرستید :)
سلام. کله پاچه کوه را از ما گرفته است!
پاسخ:
اتفاقا ما بعد کله پاچه روانه کوه میشویم :)) خدا بخواهد و توی جوانی سکته نکنیم :)))
cheghad ghshng mishe kuhemun ro khodemun bsazim ta vos'ate donyaaa ro zire pahamun hes konim
unja shoro koni b nveshtn khyli ghshnge 
slm
manam mesle to xosh xial boodam
fekr mikardam barae man mmire ke eki dg ro did raft ba oon
roosh xeili hesab nakon
chon mesle ashghal mindazat door
پاسخ:
من روز اولم نیست که کوه میرم. با یک نفر خاص هم کوه نمیرم. کوه برام معنایی فراتر از یک انسان داره. شبیه الهه، شبیه تکیه گاه.
تکیه گاهی از جنس خودم. من روی آدم ها حساب باز میکنم و توی زندگیم تا ابد میمونن. چه باشن و چه رفته باشن. :)
من والایی یک انسان رو دارم که به جدایی منطقی، مثل آشغال دور انداخته شدن نگم. بزرگ باشید و سبز...
زندگی آن طورها که فکر میکنید در اختیار زنده گی نیست.
آفرین دخترم :))
پاسخ:
:) ممنون از شما که همراهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی