کاکتوس و من

حق فرزندی قاب لحظه ها

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

لبخندی که پهنای صورتم را بعد از شنیدن صدای شاتر دوربین (هم دوربین گوشی هم کنی جانِ عزیزم) در برمیگیرد، شاید که از دیدنی ترین های زندگی من باشد. همان لحظه که عکس هایم ثبت می شود و دلم غش و ضعف می رود که این لحظه ها را با بقیه به اشتراک بگذارم. هر آنچه از انرژی و شادی دارم را توی عکس هایم میچپانم. برایم فرقی نمیکند که بگویند فلانی این عکس را گرفته، فقط دلم می خواهد پخششان کنم. میگذارمشان توی اینستاگرام. بعضی ها را هم اختصاصی برای بعضی اشخاص میفرستم که بفهمد توی آن لحظه یک جور فکرم وصل می شده است به او. نمی دانم چرا وقت هایی که توی دلم حس حالِ خوب غل غل میجوشد، میخواهم که تا میتوانم زیر پای همه بریزم. آنقدر که غم توی دل هیچکسی نماند. و تنها راهی که توانایی انتقال از طریق آن را دارم، عکس هایم است.

این عزیزانِ دوست داشتنی ام، چهارچوب قابِ لحظه ها

  • هلیا استاد

نظرات (۶)

che mehrabun !!!!
پاسخ:
:)
jalebe k bazia khyli shahihe chizi k nshun midn nistn

پاسخ:
سپاس گزارم فقط :) چیزی ندارم برای گفتن
تلاشه فوق العاده و قابل ستایشیه :-) 
پاسخ:
خوشحالم که تلاشم به چشم میاد حداقل ^_^
shoma am hminjuri en
ziad shabihe chizi k b nazar mirese nistin
jalebe

پاسخ:
لابد شما منو بهتر از خودم و اطرافیان درجه یکم میشناسین.
گفتم که حرفی ندارم، باشد که رستگار شوم. و ظاهر و باطنم شبیه هم :)
عکسون توی فضای مجازی؟؟؟ استغفرالله :)))
من هنوز این درگیری رو با خودم دارم که آیا عکس بذارم با نه! نمیدونم چرا احساس میکنم کار خوبی نیست! گاهی هم با خودم میگم خب وقتی توی خیابونم هم صد نفر منو میبینن!
ولی مواظب باشن از عکساتون سوء استفاده نشه ها
پاسخ:
اره شاید ی دلیل نهفته اش هم همین سو استفاده ها باشه

البته ک من ارزش این چیزا رو ندارم :)) کلی ادم خوشگل و زیبا
ای کاش انسانها هم اینگونه بی دریغ بودنددر دردها و شادی هایشان
پاسخ:
کاش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی