کاکتوس و من

ادامه حرفای قبلی

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ق.ظ

روزهای خوبی رو پشت سر گذاشتم. همون‌طور که از برنامه‌ریزی کردن گفته بودم، به خوبی بخشی از برنامه‌هام رو اجرایی کردم. یعنی یه تعدادی هدف کوتاه مدت با نتیجه بلند مدت گذاشتم و به خوبی دارم پشت سر میذارمشون. گفتم اگر کسی نگران بود در جریان بذارمش :)) (خنده شیطانی از این حد لوس بودن)

فقط به طرز عجیبی دست و دلم به نوشتن نیست. البته در فضای عمومی، چون زیاد خاطره مینویسم و روزها رو ثبت میکنم. بعد از توانایی برنامه‌ریزی، نوشتن روی وبلاگ و غیره رو باید بیشتر انجام بدم تا به روال عادی برگردم. 

خلاصه که نگید با خودتون چرا میاد اینا رو اینجا مینویسه؟ من فقط همین شماها رو دارم برای زدن اینجور حرفا :)

  • هلیا استاد

نظرات (۴)

خوبه، ادامه بدید :)
موفق باشید
پاسخ:
منونم ممنونم :)
  • مهدیه عباسیان
  • قلب زیاد که:

    من فقط همین شماها رو دارم برای زدن اینجور حرفا :)
    پاسخ:
    آره دقیق
    راستش جنس دوستای اینجا واقعا تکرار نمیشه
  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر عالی
    با همین فرمون برو جلو و بهمون از موفقیتات بگو عزیزم :)
    پاسخ:
    حتما آسوکای عزیززز :) ممنون از انرژی خوبت
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :-) آفرین. 
    من از موفقیت های یکی بخونم، جوگیر می‌شم که برم یه حرکتی بزنم:-))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی