کاکتوس و من

تاکید اکید: متن بسیار لوس است!

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۵ ب.ظ

بم گفت نظم ذهنی نداری و این از میزت کاملا مشخصه! و خب راست می‌گفت. مدت‌هاست که ذهنم اون نظم ساختاری که همیشه داشت رو از دست داده. شاید بشه گفت حدود یکسالی میشه. که خب فکر کنم اونم خودش به خاطر عدم هدف‌گذاری صحیح اتفاق افتاده. مثل قدیم کمتر کارهام رو تو دفترچه‌م یادداشت می‌کنم و حتی اصلا چیزی هم براش توی ذهنم ندارم. اهدافم یا کلا شدن کوتاه مدت یا هم اینکه اونقدر بزرگ و دور و سخت هستن که هیچ انگیزه‌ای برای رسیدن بهش ندارم.

فکر کنم ازین مدل غرغرها قبلا هم نوشته بودم ولی این دفعه اومدم بگم بله یافتن آن‌چه که باید رو! من نیاز دارم به یک اراده قوی و شروع با قدمای کوچیک. یعنی خلاصه بگم یک ماه دیگه میام از موفقیاتم میگم و تاکید میکنم بله اینجور آدمی هستم من :))

  • هلیا استاد

نظرات (۴)

ان شاءالله که موفق باشید :)
پاسخ:
پست کردم که تو رودربایسی انجامش بدم :))) ممننون
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه میشد اگه تنبلی رو کنار میگذاشتیم واقعا؟!
    من تصمیم گرفتم توی سررسیدم بنویسم و خودم رو توی رودربایستی قرار بدم:-)
    پاسخ:
    آخه من مینویسم بعد خودم دفترم رو باز نمیکنم که شرمنده خودم نشم :)) 

  • آسـوکـآ آآ
  • خب پس ما بشدت منتظر اومدن ماه آینده هستیم و برات یک عالمه اتفاق خوب می خوایم :)
    پاسخ:
    ممنونم آسوکای عزییز :)
  • آرمین پیر
  • از اون یه ماه، سه سال گذشته:)

    می خواستم بدونم ضروع کردی یا نه؟!

     

    پاسخ:
    بله شروع کردم اما خیلی دیرتر از چیزی که فکر میکردم شدنیه. ولی خب خوشحالم بالاخره شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی