کاکتوس و من

سلبریتی‌های کاغذی

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

تا مدت‌ها پیش که تو دوران نوجوانی به سر می‌بردم فکر می‌کردم که فقط نوجوان‌ها هستن که عشق به بازیگر و فوتبالیست و خواننده و فلان و بهمان رو تجربه می‌کنن. یعنی همه‌ش فکر می‌کردم که من و شقایق نهایتا تا سوم دبیرستان عاشق فیلم کره‌یی باشیم بعدش دیگه خوب میشیم! یعنی بزرگ می‌شیم.

آره اون موقع‌ها گذشت و خیلی از اون علاقه‌های دبیرستانی و حتی دوران دانشجویی کارشناسیم رو از دست دادم اما به مرحله جدیدی از علایق وارد شدم. دقیق‌تر بخوام بگم و به صورت موضوعی، باید بگم من دارم علاقه و عشق به نویسنده‌هایِ نادیده‌یِ کتاب‌های مورد علاقه‌م رو تجربه می‌کنم. به این صورت که اینقدر شخصیت نویسنده برام از لابه‌لای جملات و داستان ساختگیش یا خط فکریش جذاب می‌شه که میرم سراغ کتاب‌های بیشتر ازش و سعی می‌کنم هر نوشته‌یی داره رو بخونم. بعد اونقدر می‌شناسمش که دلم می‌خواد بتونم یه روزی کنارش بشینم و باهش هم صحبت بشم. البته اگر زنده باشه.

خوشحالم حداقل از اینکه پیشرفت بزرگی داشتم و این علاقه از خواننده محبوب تینیجری "حسین تهی" :))) به نوسینده‌های بزرگی مثل "برشت" و "اشمیت" تغییر پیدا کرده اما میل عجیبی دارم که بدونم قراره تو آینده این عشق به آدم‌های معروف رو تو چه زمینه‌یی تجربه کنم؟

  • هلیا استاد

روز نوشت

روزنوشت

نظرات (۹)

من حدس میزنم بزرگتر که بشیم علاقمون میره رو شخصیت های دینی. مثل امام ها و پیامبر. 
پاسخ:
البته من اون مسیر رو گذروندم. به گمونم برای من فرق کنه
ازش لذت ببر، تجربه کشف دنیای کتاب ها
پاسخ:
کشف دنیای کتابها از یه جایی به بعد جذابیتش صعودی فقط میره بالا
:-)) بعد از اون جمله آخر، رفتم توو فکر که ببینم عاشق کیا بودم و الان کیا؟ :-))
حسین تهی D:
پاسخ:
همین که آدم بتونه گذشته ش (حسین تهی) رو قبول کنه واقن سخته :)))
  • مهدیه عباسیان
  • چقدر موافقم باهات..
    پاسخ:
    هم ترسناک هم جالب. اما خب بالاخره واقعیت خیلی از ماهاس
    من از یه نوسنده یه کتاب خوندم و همینطور زنجیر وار رفتم سراغ کتاباش  
    پاسخ:
    خیلی این موضوع جذاب واقعا
    چه‌قدر جذاب بود :)) 
    فکر کنم همه‌مون بارها این روال رو تجربه می‌کنیم.

    من تو سیرِ مجری‌های مورد علاقه‌ام بود که متوجه شدم چه‌قدر تغییر کردم.
    از علی ضیا، رسیدم به آقای شهیدی‌فرد :)
    پاسخ:
    خب تبریک میگم :)) 
    یه جورایی علی ضیا رو با حسین تهی مقایسه کردی! احسنت :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • آدم تو هر دوره ای عاشق کسی میشه که در نظرش کامل و ایده آل هست. بعد که رسید به اون کمال، دنبال کمال دیگه ای هست که عاشقش بشه:-)
    پاسخ:
    اتفاقا درباره اینم خیلی دوس دارم مفصل بنویسم.
    بنظرم یکم داستانش فرق داره اما بی ربط نیست
    آره شاید من کمال رو تو این نویسنده ها میبینم. جالب شد فکر کردن بهش :)
     این نشان دهنده بزرگ شدن روح و ذهنت
    راستش بهت حسودیم شد:))))

    پاسخ:
    نه نه اینجوری نبود که بگم بزرگ شدم و اینا
    اتفاقا چیزی که همیشه احساس میکنم کم بودن و کوچیک بودنمه :)
  • گرافیست ارشد
  • ممنون جناب هلیا :)
    دوست داشتید وب ما رو هم دنبال کنی ( کار گرافیکی هم داشتید هستیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی