کاکتوس و من

همیشه یک گندی در رفتار من نمایان است!

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ
من امروز گند زدم. یه گند خیلی بد، ازونایی که با یه آدم خوب، اون طور که نباید رفتار میکنی و بعد از رفتارت پشیمون میشی. اونم ازون پشیمونیایی که خودت دلت میخواد خودتو بزنی و زار زار گریه کنی. البته که رفتارم بد نبود. یعنی کار بدی انجام ندادم. حداقل از نظر خودم میخواستم خوبی کنم. همیشه تو رفتارم خیلی صادقم و اون شخص رو خیلی دوسش داشتم اما نه تونستم منظورم رو درست برسونم و نه تونستم موقعیت‌شناس باشم. حرف مناسب رو تو زمان خییلی خیلی نامناسب زدم. خلاصه حسابی قلبم ازین موضوع درد میکنه. و خب بدی ماجرا اینجاس که اون آدم خیلی منطقی و خیلی خوب‌تر از چیزی که باید با من رفتار کرده و این باعث شده بیشتر اذیت بشم. یه جورایی عذاب وجدانم بیشتر شد.
آره داشتم می‌ترکیدم از اینکه نمیتونستم با کسی در موردش صحبت کنم. آه که چه خوشحالم شما را دارم برای شنیدنم.

راستی: موضوع رو عاشقانه نکنید! بیایید عاشقانه‌هامون رو رک بگیم که بتونیم غیرعاشقانه‌ها رو هم با فراغت بیشتری بنویسیم.
  • هلیا استاد

روزنوشت

نظرات (۴)

اشکال نداره شما نیتت خیر بوده دیگه اتفاق افتاده و به نظر من باید به فال نیک بگیرین چون واستون تجربه شده قطعا!
خداروشکر که اون هم خوب جوابت رو داده:)
پاسخ:
آره همین که به خیر و خوشی تموم شد آرومم کرد. اینکه خوب برخورد کرد قشنگ منو شرمنده کرد. دلم میخواد سریعتر بشه یه جوری منظورم رو برسونم :)
منظورت رسیده دیگه، که خوب برخورد کرده
موقعیت بدی می تونه باشه، ولی می تونید دل رو به دریا بزنید و باهاش حرف بزنید.
پاسخ:
آره باید دوباره صحبت کنم و رفع ابهام کنم اما خب یکم زمان میخواد تا درست کردنش :) که میمیرم تا زمانش برسه
  • مهدیه نیک مهر
  • خوبه لااقل تو اینقدر بزرگ شدی که گند و اعتراف میکنی و حتی یک پله جلوتر میای جلو همه اعتراف میکنی، من توی دل خودمم تا بخوام قبول کنم واقعا خراب کردم کلی باید با خودم کلنجار برم، خلاصه که میخوام بگم ناراحت نباش در هر گندی یک خیریست.
    پاسخ:
    اعتراف کردنش شبیه این میمونه که بخوای با گفتنش سنگینی بار گناهی که کردی رو کم کنی. اما اعتراف خیلی لذت بخش عه. زیاد امتحانش کن. اولاش یکم اوضاع بدی داره ولی باعث میشه از ترس اعتراف سنجیده تر رفتار کنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی