کاکتوس و من

سال درد

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۱۶ ب.ظ
بعضی دردها فقط برای این هستند که تا ابد در سینه بمانند و وقیحانه تمام تو را، تمام وجود تو را به آتش بکشند. بعضی دردها برای این هستند که تا ابد با آن‌ها همزیستی کنی و سنگینی بارشان را برای سال‌ها روی شانه‌هایت حس کنی. که بعد از مدتی از شدت عادت عاشقان شوی، یعنی عاشق خود خودشان که نه، عاشق درد کشیدن شوی. آری من به این عشق اعتراف می‌کنم و متاسفانه جوری درد با من عجین شده است که در صورت نبودش احساس می‌کنم یک جای کار می‌لنگد و قرار است قلبم به همین زودی‌ها فشرده شود.
من عادت به تفریح و لذت بردن را با همین شیوه عاشقی از بین برده‌ام و آه از این عشق! وای که گرفتارش شوی...
  • هلیا استاد

نظرات (۳)

عشق همین درد کشیدنشه.
عشق بدون درد عشق نیست . وصال نداره 
اتفاقا چند وقت پیش داشتم فکر میکردم چرا انقدر همه از درد فراری ان؟ یعنی از درد کشیدن. چرا انقدر فراری اند؟ در حالی که کلی چیز بهمون یاد میده و ما رو بزرگ میکنه؟
خودمم فراری بودم یه زمانی.
پاسخ:
دقیقا فرار کردن ازش بدترین اتفاقیه که میتونه بیافته
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • همونطور که نیگس سبز گفت، درد بزرگترمون میکنه!
    پاسخ:
    یه وقتایی هم پیر :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی