کاکتوس و من

این متن ارزش خواندن ندارد

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ
من نمیدونم چرا اینقدر بدنم به کافئین واکنش نشون میده! یحمتل فکر نکنم به هیچ ماده مخدری اینطور واکنش نشون بده. کاش اینقدر بی‌جنبه نباشه. یعنی یک فنجون نسکافه الان مغزم رو مثل ساعت بیدار نگه داشته.
کنارم یه بطری ۲ لیتری دوغ محلی گذاشتم که مگر بشوره ببره! همچنین یکم بنویسم که مغزم آروم بگیره.

سو‌ژه کم میبینم. کمتر فکر میکنم. کمتر به اطرافم توجه میکنم. یعنی مثل یک رباط از صبح تا شب کار میکنم و حتی گاهی میشینم پای تلویزیون! که این اصلا خوب نیست. شاید برای همین باشه که از کیفیت نوشته‌هام اصلا رضایت ندارم. اما حداقل این خوبی رو داره که اینجا وبلاگ هستش. همون فضایی که میشه راحت نوشت و راحت خونده شد. و حتی خیلی راحت میشه دو پاراگراف کاملا بی‌ربط نوشت و نگران نبود که چندتا آشنا قراره بخوننش. چون اینجا قدیمی عه. با همون حس عمیق غیر قابل توضیح. مثل حس خرید لباس عید برای یک بچه ۶ ساله.
  • هلیا استاد

روز نوشت

روزنوشت

نظرات (۴)

  • مهدیه عباسیان
  • منم دقیقا همین حس رو به وبلاگ دارم. هم خیالت راحته دیگه خیلی کسی از این اطراف رد نمیشه. هم دلت خوشه که کسایی که هستن اشتراماتی با تو دارن و هنوز چیزهایی براشون مهمه...
    پاسخ:
    و اینکه جنس ارتباطاتی که اینجاس هم هنوز همون حس و حال آشنا رو داره. هیچوقت نمیخوام که فکر کنم یک روز نباشه اینجا و همچنین شماها :)
  • مهدیه عباسیان
  • :)
    من باز هم دقیقا همین حس رو دارم...
    khode hamin chizaee k goftin mitunn suzhe bozorgi vase fekr krdn bashn. mage khode hamina jadid nistan
    mn b shakhse hmishe dar morede chizae jadid ye kalame miad tu zehnam
    chera?
    in kalame ro be shoma am pishnehad mikonam
    in matn khyli arzeshe khundan dasht. chon yek bo'de jadidi ro neshun dad
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از همراهی و نظرات شما. باعث افتخار دوباره نظر میدین :)
    چه خوب که به نظر شما ارزش داره، قطعا لطف دارین. اما هنوزم امیدوارم بتونم متن ارزشمند بنویسم

    از هررررچیزی میشه جوری استفاده کرد که بیشترین ارزش ممکن رو داشته باشه
    شاید باید اول دید مناسب رو پیدا کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی