کاکتوس و من

وای اگر از پس امروز بود فردایی

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ

لا به لای ورق های کتابی مصراع جالبی را خواندم که نوشته بود:

وای اگر از پس امروز بُوَد فردایی

هر چند که حافظه درست و حسابی برای حفظ شعر ندارم و با گذاشتن برنامه های مختلف حفظ شعر شبانه، روزانه، هفته ایی، دل خواه و غیره نتوانستم به این توانایی دست یابم، اما با خود عهد کردم این مصراع را جزو آن دسته اندک شعرهای در خاطر مانده ام نگهداری کنم. 



پی نوشت: کتاب نام برده در متن بالا اسمش ابوالمشاغل است. به عبارتی جلد دوم کتاب ابن مشغله، نوشته نادر ابراهیمی. هر چند کتاب های متعددی از این نویسنده خوانده بودم، اما این دو کتاب دید دیگری از شخصیت واقعی خود نویسنده به آدم می دهد. اگر احیانا کسی مثل من علاقه به شناخت شخصیت واقعی نویسنده ها دارد، به طور ویژه ایی خواندن کتاب های سال های ابتدایی و انتهایی یک نویسنده خاص و مورد علاقه یا پیگیری، پیشنهاد میشود.

  • هلیا استاد

نظرات (۲)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تازگی ها فهمیدم، چقدر نادر ابراهیمی رو دوست دارم!!
    پاسخ:
    و هرچقدر ازش کتاب بخونی سیر نمیشی :))
    میدونی باید برنامه دوره ایی هم بذاری واس مرور همون قبلی هایی که خوندی. واقعا این بزرگوار قلمش و تفکراتش عالیه
  • مهدیه عباسیان
  •  من در حال دوباره خوانی "یک عاشقانه آرام" هستم... چقدر خوبه نادر جان ابراهیمی و چقدر دوس دارم رابطه نادر و فرزانه رو
    پاسخ:
    مثل کتاب دعاس نوشته های نادر ابراهیمی :) هر چندبار بخونی بازم کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی