کاکتوس و من

باران ببار

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

دلم یک نفر را میخواهد که بزند زیر گوشم و بگوید دختر جان بس کن این بچه بازی ها را! بس کن این بی اهمیت شدنت را به پای ضعف بدنی انداختن هایت را! بس کن دراز کشیدن روی تخت و فکر کردن به هزاران کاری که میخواهی انجام بدهی را! کاش یکی بیاید و آنقدر زیر مشت و لگد بگیرد مرا تا آخر مجبور شوم با صدای بلند اعتراف کنم که هوای بهاری خوابم را زیاد نکرده، این منم که حال و حوصله ام را میان هوای داغ شهر گم کرده ام. اگر بخواهم، ١٣ خرداد هم باران میبارد.


*امروز در نیمه خرداد ماه، مشهد بارانی بود.

  • هلیا استاد

نظرات (۵)

به من بود به اون قسمتی که گفتین روی تخت دراز کشیدن و .... خیلی تشویقتون میکردم. ادم نیاز داره بعضی وقتا به رویاهاش عمیق فکر کنه تا خیلی چیزا رو بفهمه
خیلی وقته حرفای یه نفر ایییینقدر کنجکاوم نکرده بود
پاسخ:
بحث برای اون مقدار نیاز نیست
منظور زمانی هست که از حد نیاز بیشتر میشه و این باعث آفت میشه. نباید همیشه برای رسیدن به رویا رویاپردازی کرد، باید بلند شد و جنگید.
خیلی موافقم باهاتون ولی به نظرم قبل از جنگیدن باس اون رویا رو شناخت. تو دانشگاهم بهمون یاد دادن هدف باید smart باشه. خیلیامون حتی نمیدونیم واسه چی داریم میجنگیم. حداقل تا جایی که میشناسمتون میدونم آدمی نیستین که نجنگین واسه همینه ک میگم تشویقتون میکنم به بررسیه همون رویاها
پاسخ:
حرف شما کاملا درسته.
و من خودم شدیدا این مشکل رو دارم که با عدم توانایی انتخاب یک هدف،  از بین چندین هدف مشکل دارم. یا به عبارتی نمیتونم اولویت بندی کنم. شاید به همین دلیل باشه کم برای شناختشون وقت میذارم.
سخته ولی شک ندارم شما میتونین. 
و نظرم یکم برعکس شماس. یعنی اینکه واسه شناختشون وقت نمیذارین دلیلیه ک نمیتونین اولویت بندی کنین.
یه پیشنهاد، تو اینجور جاها ب حس و دلتون رجوع کنین. اگه حستون خوب بود شک نکنین چیزی ک تو دلتونه درسته
پاسخ:
اره شاید حرف شما درست باشه. قبول اینکه وقت نمیذارم سخته یه مقدار :))
از راهی که شده باید انجام بدم، مخصوصا نوشتن که خیلی کمکم میکنه
راستش به عنوان خواننده از یه نفر که اینقدر قدرت نوشتن داره بیشتر انتظار دارم. 
از کسی که حس میکنم میفهمه "من" انتظار دارم با نوشته هاش هم به افکار خودش سمت و سو بده هم حرف تازه ای به ادما بزنه. 
اینو فقط به عنوان یه انتقاد تلقی کنین. 
پاسخ:
این توقع کاملا به جا و درستی هست
ولی این رو همیشه در نظر داشته باشین که من هم یک انسانم و ممکن هست گاهی از نوشتن و یا نظر دادن خسته بشم و تو نوشته هام نزول باشه،  ولی قطعا توصیه شما رو اویزه گوشم میکنم چون حرفتون حقه.
فقط نظرم اینه ادم باس از قدرت‌هاش استفاده کنه. شماام یکی از بزرگترین قدرت‌هارو دارین "نوشتن".
دوستانه میگم با خستگی و ترستون روبه‌رو شین. همیشه بزرگترین بدبختیامون از این دوتاس. نذارین تبدیل ب بهونه و فرار شن. همیشه توی اوج خستگی میشه یه قدم دیگه‌ام برداشت
پاسخ:
چشم، با لبخند و خوشحال از دوستی های بی نام و نشان ولی دلسوزانه و واقعی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی