کاکتوس و من

برف ببارد

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ
کسی در من مینویسد. یا شاید تو در من مینویسی و مرا به نوشتن واخواسته ایی. تویی که روح ات به پاکی برف زمستانیست. که دانه دانه بر زمین مینشیند و میمینت "زمستان سرد هم میگذرد" را سر میدهی. در من، تویی رشد میکند که امید را با تمام جان فریاد میکشد و شکوفه میدهد. بهار میشود. در من تویی و من در تو. کدامین یکی از ما اول به یکی شدن ایستاد؟ شاید مهم نباشد و مهمتر این باشد که امروز مایی در من و تو شکل گرفته است، که لحظه را قدر دانستن، اوجب واجبات قرار داده است.
تو بمان...
  • هلیا استاد

نظرات (۱)

زمستان میگذرد بهار می اید بهار میگذرد تابستان می اید تابستان میگذرد پاییز می اید و پاییز هم میگذرد زمستان می اید همه این ها میگذرند تو باید انتخاب کنی چگونه زندگی کنی همیشه بهار باشی یا زمستان ـ ـ ـ پس با خودت انتخاب کن که چگونه می خواهی زندگی کنی
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی